Stor ændring i Lidl vil kunne mærkes blandt kunderne

Lidl har nu sat ind som følge af det voksende problem

Offentliggjort Sidst opdateret

Tyveri i dagligvarehandlen er et voksende problem, der sidste år kostede branchen over to milliarder kroner. 

Nu er det gået så vidt, at den populære discountkæde Lidl har lanceret en stor ændring, som kunderne vil komme til at mærke.

Det skriver B.T.

Alarm på Kærgården

Nu har  Lidl i Silkeborg nemlig taget nye skridt ved at sætte alarmtags på populære varer som smør fra Kærgården.

Ikke kun smør

Problemet med tyveri gælder ikke kun smør, men også andre varer som chokolade og oksekød, der nu enten er sikret med alarmer eller opbevaret bag lås. 

Også hos Salling

Hos Salling Group har man eksempelvis sat alarmer på Marabou-chokolade. Dansk Erhverv har forsøgt at få politikernes opmærksomhed på det stigende problem.

Lild har besluttet sig for at sætte alarmer på blandt andet smør.
Powered by Labrador CMS