Alle danskere, der har handlet i denne butik, skal straks tjekke deres konto
Har du handlet i denne butik for nylig?
En butik i Holstebro har lagt en opsigtsvækkende besked ud, efter en kunde forlod forretningen uden at betale for sine varer.
Episoden skyldes ifølge butikken en teknisk fejl, og nu beder de om hjælp til at få sagen løst.
Fejl under betaling
Hændelsen fandt sted i går eftermiddag i butikken 'Butik Dorthe Pia', hvor en kunde købte to par bukser.
På grund af travlhed blev det ikke opdaget, at betalingen blev afvist, og kunden forlod butikken uden en kvittering.
I et opslag på Facebook skriver butikken:
“I går lidt i 15.00 ‘købte’ du 2 par bukser fra KAFFE CURVE. Da der lige var lidt travlt, var jeg ikke opmærksom på, at betalingen var blevet afvist.”
Fejlen betyder, at kunden har fået varerne uden at betale.
Derfor beder butikken vedkommende om at kigge forbi, så købet kan gennemføres korrekt.
Opfordring til kunderne
Hvis du for nylig har handlet i denne butik, er det en god idé at tjekke din konto.
Har du ikke fået trukket beløbet for dit køb, er det sandsynligvis dig, butikken leder efter.
De understreger, at der er tale om en fejl, ikke en bevidst handling.
Så hvis du har besøgt butikken i Holstebro i går, er det måske dig, der skylder for et par bukser.
Og i så fald venter butikken på, at sagen bliver bragt i orden.