Tinderbox vælger øl: Det skal der drikkes

Tinderbox har indgået en sponsoraftale de næste tre år med Tuborg.
Udgivet Opdateret

Tuborg og Tinderbox Festival indgår treårig sponsoraftale

Tuborg og Tinderbox Festivalen har indgået en sponsoraftale for de kommende tre år frem til 2017.

Musik og Tuborg hører tæt sammen, og derfor er samarbejdet med den nye Tinderbox Festival på Fyn et vigtigt sponsorat for Tuborg mærket, lyder det Tuborgs sponsorchef.

– Tinderbox Festival er et spændende nyt tiltag på det danske festival marked, og vi har store forventninger til samarbejdet. Fyn har siden Midtfyns festivalen ikke haft en større festival for rytmisk musik, og Tinderbox bliver derfor en meget væsentlig platform til at rekruttere nye fynske forbrugere til Tuborg mærket og skabe loyalitet, siger sponsorchef Peter Giacomello, Carlsberg Danmark.

Også festivalchefen er meget tilfreds med aftalen.

– Vi er meget stolte over at have lavet aftalen med Tuborg. Vi synes at Tuborg er den helt rigtige partner for os, og vi er glade for at de har kunnet se potentialet i Tinderbox allerede fra dag 1. Vi har haft fornøjelsen af at arbejde med Tuborg i en årrække på vores andre festivaler, så vi kender hinanden og det skaber en god tryghed og ikke mindst sikkerhed for, at vi kan servicere publikum på bedste vis, udtaler Brian Nielsen, Festival chef og partner i Tinderbox.

Carlsberg Danmark har med Tuborg mærket arbejdet med musik som marketingsplatform i mere end 30 år i Danmark og med dette nye samarbejde udbygger Tuborg sin position som den største sponsor inden for festivaler m.m. i Danmark.

Powered by Labrador CMS