Historisk: Slut for Rema 1000

Rema 1000 er gået tilbage og mister nu sin placering efter 10 år

Offentliggjort Sidst opdateret

Efter 10 år som darling, er Rema 1000 ikke længere danskernes yndlingsbutik.

Sådan skriver B.T. 

Overtager rollen

Nu har Meny nemlig overtaget tronen som favorit i Loyalty Groups måling af danske dagligvarebutikker. 

I målingen går Meny blandt andet frem på service, kvalitet og tillid. 

Undersøgelsen er baseret på 26 spørgsmål, som forbrugerne er blevet stillet, og har skullet tage stilling til, hvilken butik, de ser som den største favorit. 

Gået tilbage

Sidste år havde Meny om mål at ligge nummer ét i år, og det er så lykkedes. 

Til gengæld er Rema 1000 gået ned på alle parametre i forhold til 2024. 

Det styrker Rema 1000 image at sætte prisen på mælk op. Arkivfoto: Elo Christoffersen
Rema 1000 er ikke længere danskernes yndlig.
Powered by Labrador CMS